.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه یا فروشگاه ؟!
وقتی فرماندار قائم شهر مانع اجرای قانون می شود!
شمال نیوز : نداشتن برنامه مدون سالیانه و تقویم نمایشگاهی و برگزاری بی ملاحظه و توجیه ناپذیر نمایشگاه در رسته های گوناگون سبب شده تا این روزها شاهد اعتراض صنوفی از قبیل مبلمان،فرش دستباف،لوازم خانگی و... در شهرهای استان مازندران و....

شمال نیوز : نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران به مساحت حدود ۱۴ هکتار در شهرستان قائم‌شهر در محل تلاقی جاده‌های اصلی هراز و فیروزکوه و در کنار راه‌آهن واقع شده‌است.

زمین محل دائمی این نمایشگاه که متعلق به وزارت نیرو (آب منطقه‌ای استان مازندران) بوده، بر اثر پیگیری‌های انجام شده بوسیله مسوولین محلی و استانی در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ طی قراردادی ۹۹ ساله با هدف احداث محل دائمی به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مازندران اجاره داده شد. و در اواخر سال ۱۳۷۷ با حضور وزیر بازرگانی وقت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ، عدم مدیریت صحیح از سوی متولیان نمایشگاه و مدیر عامل آن بارها مورد انتقاد حتی مسئولین شهرستان قائم شهر واقع شد تا آنجا که یکی از اعضای شورای شهر قائم شهر اعلام کرده بود: بیش از 3 هزار متر از بنای احداثی نمایشگاه به خاطر تخلف ساختمانی بر اساس ماده 100 مشمول جریمه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی شد.

این عضو شورای شهر در همان جلسه که برای حل و رفع مشکلات این نمایشگاه برگزار شده بود عنوان داشت:مدیر عامل نمایشگاه نتوانسته آن چه در شان مدیریت شهری و شهروندان قائم شهری، استان و حتی کشور است را ادا کرده و حتی قادر به جلب نظر سازمان‌ها و نهادهای شهری نیز نشده است.

علی ایحال تداوم این مشکلات سبب شد تا دستور پلمپ این نمایشگاه از سوی دستگاههای اجرایی مرتبط صادر شده ولیکن متاسفانه به دلیل حمایت های برخی از مسئولین شهرستان قائم شهر اجرای این حکم همچنان با تاخیر مواجه شده است.

از سویی نداشتن برنامه مدون سالیانه و تقویم نمایشگاهی و برگزاری بی ملاحظه و توجیه ناپذیر نمایشگاه در رسته های گوناگون سبب شده تا این روزها شاهد اعتراض صنوفی از قبیل مبلمان،فرش دستباف،لوازم خانگی و... در شهرهای استان مازندران و از سوی بازاریان آن باشیم.

در این بین آنچه که باعث تعجب می شود حمایت های سئوال برانگیز فرماندار شهرستان قائم شهر از مسئولین این نمایشگاه علیرغم انجام تمامی مشکلات موجود در روند برگزاری و اداره این نمایشگاه می باشد که شائبه هایی را در اذهان عمومی بوجود آورده است.

به هر ترتیب با توضیحات اشاره شده باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین ارشد استانی تذکرات و پیگیری های لازم را در خصوص اجرایی کردن حکم پلمپ این نمایشگاه خواهند داشت یا اینکه نمایشگاه مذکور همچون گذشته با فعالیت های نه چندان قانونی خود باعث اعتراض صنوف شهرهای مختلف استان خواهد شد!

در پایان این سئوال همواره مطرح است که این مجموعه که باید به عنوان یک نمایشگاه بین المللی موجبات توسعه اقتصادی استان را فراهم نماید ؛ چرا تبدیل به یک فروشگاه بزرگ شده است و از کارکرد و اهداف اصلی خود دور گردید ؟ سئوالی که باید فرماندار قائم شهر و مدیران این نمایشگاه یا فروشگاه پاسخ دهند ؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائم شهری 27 دي 1394
یک سئوال هم من از فرماندار پروازی قائم شهر که در ساری زندگی می کند دارم . عواید این نمایشگاه بین المللی برای قائم شهر چیست ؟ این نمایشگاه چقدر به شهرداری بذهکار است ؟ چرا شهردار بچه محل جنابعالی و رفیق قدیمی که شما او را به شورا پیشنهاد دادی در مقابل بدهی این شرکت نمایشگاهی اعتراض نمی کند ولی برای مبلغ ناچیز جلوی مغازه مردم بلوک می چیند ؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 دي 1394
پرواز قائم شهر ساري كي را ه افتاد؟؟؟؟؟؟/
قائمشهر 27 دي 1394
اینها همه بهانه است برای بردن نمایشگاه به ساری/این را هم ببرید /چه می ماند برای قائمشهر؟مسئولین شهر چکار می کنند؟شورا دراین چند سال چه کار مثبتی انجام داده است ؟مردم چه چیزی را از عملکرد شما لمس کردند؟
نا شناس 27 دي 1394
از فرماندار محترم تقاضا داریم خواهشا یک تابلویی در خور فرمانداری نصب کنند مگه میشود فرمانداری شهری بدون تابو باشد ضمن اینکه یک نظمی به ظاهر ساختمان بدن حداقل برای زیباسازی مبلمان شهری خوبه .
نا شناس 26 دي 1394
حداقل نمایشگاه بین المللی را ازقائم شهر حذف نکنید.
نا شناس 26 دي 1394
خشت اول تا نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
می دونم حذف می کنی.
نا شناس 28 دي 1394
هيچ وقت با تفكرات ( شهرمن و روستاي من) اين منطقه پيشرفت نخواهد كرد.
حالا يه جايي يك كاري كرد كمك كنيد اين كار تكميل شود و شما برويد نقص ديگري در جامعه برطرف شود.
نا شناس 28 دي 1394
چرا مطالب ما را نمیگذارید!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.